Duam Doğum sonrası göbek deliğim tam toparlanmadı ve göbekte fazlalıklar var yani o bölge biraz karışık 😊 oyüzden içe doğru gitme varsa da tam anlayamıyorum ama elime bi çıkıntı geliyor ve ağrıyo ay inşallah ciddi bişey değildir. Fıtıksa da illa ameliyatlık olmuyor yani dimi?