Arkadaşlar hamilelikten kalma arka dişlerim iyice ağrı yapıyor sanırım tamamen artık sonuna geldim zaten kanal tedavili dişlerdi ama artık ağrıdan parol içmekten bi hal oldum anne sütü ağırlıklı ek gıda alıyoruz bir ay sonra 1 yaş dolucak sizce tedaviye başlamalımıyım benim gibi sorun yaşayan oldu mu?