Sadem1 Kesinlikle benim çok çok işime yaradı iyi ki almışım dedim.
ama şöyle bişey de okudum ; göğüs kalkanları süt kanallarını tıkadığı için ağrı yapıyor diye. He bende yaptı mı, evet o dönemler bir ağrı vardı sütümü sağmazsam ya da oğlum hemen emmezse çatlayacak gibi oluyordu. Ama bu göğüs kalkanlarından mı bilmem.
sonuç olarak ben zararından çok yararını gördüm. Göğüs ucu yaram olmadı, bi kaç defa takmayayım dedim onda da tşört ya da atlet göğüs ucuma sürttükçe acı oldu. Hem ilk başlarda kontrolsüz bir süt üretimi oluyor her yere süt akıyor. Emzirirken şakır şakır diğer göğüsten süt akıyor bunu da topluyor.