Burcugok merhaba öncelikle hayırlı olsun, güle güle büyütün bebeğinizi. Biogaia gaz damlası değil de probiyotik, bağırsakları düzenliyo, yoğurt yemek gibi düşünün. Her gün aynı saatte verirseniz etkisini gösterir. Ben hep 7 gibi verirdim gece rahat uyusun diye. Benim bebeğim çok gazlıydı o yüzden biogaia da gazını bitirmeye yaramıyordu ama biraz hafifletmişti. Gaz damlaları da var kimi çocuklarda etkili oluyor, biz de başta biraz sab simplex kullandık, ben çok da etkili olduğunu düşünmediğim için devam etmek istemedim. gaz damlası ve probiyotik birlikte kullanılıyo