Birmuallime bebeğim sarılık geçirince 2 gün vermiştim mama. Memeden snra 30cc. 14 günde doktor kontrolünde doktor mamayı bırak artık verme dedi. Bnde doymuyor diyr düşünerek vermek istediğimi söyledim o zaman memeden snra 15 cc ver dedi. Ama hiç vermedim 😅 sizinki sadece mamaysa mama üstünde yazıyor sanırım haftaya göre cc değerleri. Kaka da anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal ama mama da varsa bilmiyorum 🤷♀️