Adaninannesi09 elleri ayakları üşüyünce bebek üşümüyor ensesinden anlıyoruz üşüdüğünü demişti doktor, genede anne yüreği bende ayakları soğuksa hemen çorap giydiriyorum 😃 aslında en mantıklısı gün içinde evin ısısına göre hareket etmek, akşamları banyo yapıp uyuttuğum için ince uzun kollu giydiriyorum, gün içinde kısa kol, serin olursa çorap ve incecik hırka giydiriyorum.