Merhabalar anneler herkesin bayramını kutlarım size sorum olacaktı
7 aylık kızım gunduz saatlerini 3 4 saatte bi uyur oldu normal mi gece de 10 gibi uykuya geçiyor uykuya 3 saatte bi emmek icin kalkıyor nirmalde uykuyu seven bi kızdı şimdi yaz geldi sıcak uyumakta zorlanıyor kısa kollu ile yatıyor sadece araligi çok uzun degil dimi gunduz uykusu 3 kereyi buluyor yanı