Hanımlar oglum 53 gunluk yaklasik 10 gundur hamak besik kullanıyoruz ayakta sallayarak uyuyordu sadece artik zorlanmaya baslamistik bide evimizde degiliz suan yanimizda tasimak icin hamak besik aldik oglum cok sevdi yatar yatmaz uyuyor gerçekten cok kullanışlı biz cok sevdik ama benim korkum içine gomulerek yani cenin pozisyonunda yatiliyor acaba bir zarari olur mu arastirdim herkes faydali demis ama doktorlar sert zeminde yatırın diyolar ya biraz korktum bilenler yardımcı olabilir mi