Kızlar merhaba bir şey soracaktım size bundan iki ay önce bademciklerim iltihaplandığı için aileyi kimine gittim ilaç yazdı onları kullandım çok iyi geldi şimdi bu sabah uyandım tekrar aynı durumla başbaşayım size şu sorum o ki şu an o ilaçları aldığım reçetem hala duruyor direk eczaneye gidip istesem verirler mi çünkü bugün cumartesi sağlık ocağı kapalı acile de çok kez gittim iltihap yüzünden hiç işe yaramadı yani bu reçetedeki ilaçları tekrar alabilir miyim sizce?