Kızlar merhaba kızım 2 yaşında 2 hafta önce memeyi bıraktık zaten benim sütüm yoktu ama kıyamadığım için emziriyodum emdiği dönemde geceleri çok sık uyanır emmek isterdi şimdi geceleri hiç uyanmıyor sabaha karşı uyanır mama içerdi mama içmek içinde uyanmıyor artık belki bazı annelerimize faydası olur diye yazıyım dedim 💗