4 ay memeye alıştırmak için baya bi geç biliyorum ama bir umut… İlk doğduğunda küvözde kaldı ve şu an 4 buçuk aylık. 4 buçuk aydır sütümü sağarak veriyorum. Sadece anne sütü alıyor. O kadar yoruldum ki sağmaktan. Daha 6 ay bile olmadı ve yoruldum. Bebeğim hiç emmedi bu arada. 4 buçuk aydan sonra alışır mı sizce? Aklı eriyor, çenesi daha kuvvetli. Denesem mi…