Arkadaşlar bebeğim 15 günlük. Beslenme sonrası gazını çıkarma masajları yapıyoruz bazen çıkıyor ama bazen olmuyor. Zaten bebeğim her beslenmede uyuyakalıyor. Uyuyunca da bi 20 dk yarım saat sonra gaz çıkarmaya çalışıyor bacaklarını çekerek zorlanıyor. Bu da onu uyandırıyor. Her uykusu böyle değil ama bazen gayet güzel uyuyor. Bu gaz için ne yapabilirim