Kızlar bebeğim çok mu yiyo diye düşünüyordum ama elimden bişey gelmiyor 90 cc ile doymuyo çocuk 1 buçuk saat geçince ağlamalara giriyor bende 120 veriyorum anca onunla doyuyo o da 2 bucuk saat hadi bazen uyusa etse 3 bucuk saati felan buluyor ilk doğduğunda evolvıa kullandı ama cok kustu onda da bu sekilde hemen acıkıyodu 2-3 haftadır aptamil veriyorum tadını sevdi bunu. ya benim kız boğazlı bilemedim😂🤷♀️