Mrcemn Oğlum 13 aylık ellerini bırakıyor desteksiz bu son günlerde 6, 7 adım tek başına atıyor da ne zaman tam olarak yürür acaba?
Mrcemn GoGirl inşallah ya yok çok düşüyor ama hiç bakmıyorum büyük bişey olmadığı sürece tepki vermiyorum
Mrcemn Cheddar Mom987 geç olduğu için değil de annelik duygusu biliyordunuz Bi an önce yürüsün konuşsun istiyorsunuz çok erken emekledi ayaklandı yürümesi böyle gecikince de sanırım ben sabırsızım😄
Cheddar Mrcemn ahaha bilirim bi de beni görseydin zamanında açtığım postlar 😁 17.aya anca yürüdü kızım o yüzden 13.ay çok erken bana göre 😂
Mrcemn Cheddar maşallah yaa ay böyle Bi an önce yürüsün istiyorum çok üzülüyorum yaz geldi hava çok sıcak şort giydiriyorum ama dizleri acır garibimin yürüse rahat edecek içim
Gldnmrt Cheddar merhaba benm kızm 14 aylık kendi kendne ayağa kalkablyo adım atmya çalşyo 2 yada 3 adm attı en fazla aykta baya uzun süre durablyo sizce doktora götrmme gerek varmı