Bebeğim 16 aylık .baba ,dede,gel ,git,hadi ,teyze,kalk,kek bunları düzgünce söyleyebiliyor .saate sat,çoraba pa ,ayakkabıya aba,şuruba şu,topa pa ,kitaba tap vs kendince bu şekilde diyor daha söyleyemiyor .Bütün organlarını gösterebiliyor ,komutları çok güzel anlıyor yerine getiriyor .Ama asla oyuncakları ile oturayım oynayayım yok ,sürekli gezmek istiyor dışarıdayız .Konuşmasını desteklemek için sizler neler yapıyorsunuz ? Sürekli şarkı söyleme,kitap okuma ,onunla konuşmayı yapıyoruz ama sanki eksik bişiler varmış gibi hissediyorum. Sizde durumlar nasıl kızlar ?