[silindi] 2 ay 6 günlüğüz , en yakın biberon arıyorum dışarı çıktığımızda ya da başka bir durumda vs yavaş akıtan bir biberon plastik cam farketmez ?
Cagla-92 [silindi] medela arastırmanızı tavsiye ederim biberondaki süt akışı bebeğin memeyi emdiğinde nasıl geliyorsa öyle oluyor biberon ucu da öyle
leynanin_pembemantosuu [silindi] tabiki lansinoh biberon anne göğüsüyle birebir aynı gerek ucu gerek ovalliği şekli birebir anne göğüsü içindeki süt yada mama yada su yanı biberon içindeki sıvı asla akmıyor bebek emdikçe kendi geliyor biberonda hava deliği var bebekte gaz oluşması engelliyor yavaş akım boğulmayı engelliyor biberon şekli anneyi emmeyi engelliyorum ben çok memnun kaldım kullanan herkeste memnun
Shlaaa [silindi] avent lansinoh ve nuk bu 3ünün öneriyorum canım çok memnun kaldık oğlum 1 yaşında alada severek kendisi içiyor çocuk emdikçe geliyor
birboncukannesiiii [silindi] avent aldm. Çok güzl kullandık beni hiç reddetmedi. Ama avent türkiye pazarından çekiliyomuş. :(
Adeniz [silindi] yenidoğan olmasına rağmen çok hızlı akıyor bana hediye geldi diye başka biberon almamıştım gittim sonra avent aldım😑
Akbasrabia [silindi] canım tommee tippee kullanıyorum 5 aylık şuan başlarda meme mama gidiyorduk sütüm kesilene kadar kullandım meme reddi yapmadı hiç benim sütüm özel sebeplerden dolayı kesildi denemeni tavsiye ederim ayrıca antikolik özelliği de var
Sedonay Avent öneririm kesinlikle çok güzel kullanışlı biberon ama anne göğsüne yakın hiç bir biberon yok bu arada biberon meme reddi yapabilir bilginiz olsun