Gokceduru0642 Merhaba arkadaşlar azaltarak kesemediğim için birden emmeyi bıraktı kızım tabiki göğüste şişkinlik oldu ve gitmiyor sağmak da artırır diye çok fazla sağım yapamıyorum hem tıkanıklığı gidericek hem de azaltacak bir çözüm önerisi olan var mı
ipek39ela Gokceduru0642 Canim bi ilaç varmış galibaa eczanede emzirmeyi tamamen kesince içiyomussun süt kesiliyormus hemen adını unuttum ama.neye bi yaz istersen 🌸
Mom44454 Gokceduru0642 canım valla bende yeni kestim taze naneyi buzluğa at donunca koy göğsüne nasıl rahatlattı kesildi galiba sütte. Bide duşs girdim bir çok kez soğuk su tuttum
Gokceduru0642 ipek39ela teşekkürler 😊 ama şişkinlik de gider mi acaba ilaçla hatta tıkanıklık da var galiba çünkü sağdım biraz ama elime sertlik geliyor
ipek39ela Gokceduru0642 rica ederim canım, muhtemelen gider ya da bi kere tekrar sağım yapıp sonrasında ilacı alırsın, eczacı bilgilendirir mutlaka ben de bakıyım bakıyım bulursam.ilacin adını yaziyim😊
Gokceduru0642 ipek39ela biraz ilacı araştırdım ama pek tavsiye edilmemiş en son çare olarak söylenmiş
E2019 Gokceduru0642 Canım 15 gün oldu keseli şişkinlik steş ağrı kiyle gibiydi göğsüm buzluğa lahana nane koydum işe yaradı duşta masaj yaptım göğsüme elimle sağdım ve destinox ilacı kullandım dr tavsiyesiyle indi göğdüm
Gokceduru0642 [silindi] neden olmasın ama pandemi döneminde kimse tanımadığı bir kişiye gelerek risk alacağını sanmıyorum bir de vücut bebeğin dönemine ihtiyacına göre süt üretimi yaptığı için 2 yaş civarı bebekler için faydalıdır onlarda da ihtiyaç yoktur zaten 🙃
[silindi] Gokceduru0642 tabi o da doğru fakat benim ihtiyacım olsaydı ben sizden isterdim yine de :) ben daha dogurmadim ama sütüm gelmezse diye korkuyorum. Bir sorun çıkar da bebeğim sütten mahrum kalırsa çok üzülürüm .
Gokceduru0642 [silindi] hiç endişe etmeyin akışına bırakın vücudumuz mükemmel bir denge uyum içinde sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza aldığınız vakit sütünüz de gelecektir inşallah 💕
Gokceduru0642 [silindi] ayrıca olur da sorun çıkarsa da mama kötü bir şey değil öyle de böyle de büyüyorlar anı yaşayın yeter ki sağlık olsun annelik sadece emzirme değildir 💕