Kesinlikle en etkili yöntem rutinleşmiş masajlar, internetten bununla ilgili videolar izleyebilirsiniz. Ben bebeğimde kullanmadığım damla kalmamıştı, ona rağmen biz masajla gazını çıkarttıyorduk. Bir süre sonra tüm damlaları çıkardık hayatımızdan. Bir iki gün yoğun bir gaz sancısı çekti sonra kendi kendine gazını çıkarmayı öğrendi, daha rahat ve sancısız yapıyor gazını. Suan bebeğim 4 aylık ilk 1,5 ay sürekli damla veriyordum, üstelik gaz kolik bir bebekti. Naçizane tavsiyem biraz akışına bırakmak, siz belki anason rezene çayı içebilirsin gün içerisinde. Çok fazla mudahele olunca bebek olumsuz yönde etkileniyor. Umarım bir an evvel bu sıkıntıdan kurtulursunuz, ama geçiyor elbet. Kendi pıt pıt yapıp gülünce hepsi geçiyor 🌸