Birtosbikannesi1 Oto koltuğu alcam kızlar beğendiğiniz memnun kaldığınız marka model önerir mısınız? Çok pahalı olmasın😊1500 e kadar alabilirim.
Silvermom Birtosbikannesi1 o civarda cybex’in cbx xelo modeli vardı. ADAC testlerinden geçmiş güvenilir bir marka. Oto koltuğu seçerken en önemli şey bence güvenlik. Biz besafe izi comfort x3 kullanıyoruz, çok memnunuz ama fiyatları biraz artmış.
Almisella Keskeuyusamm genel olarak memnunum sadece bebeksiz bir yere giderken hafif sallanıyormuş öyle söylüyor eşim ama sanırım bir çoğunda öyleymiş kumaş kalitesi dönüşü oldukça hoş