Berenkooommm Fihins ve fair dışında hangi markaları önerirsiniz malum bu markalar pahalı diğer markalarıda denemek istiyorum makinam vestel sizin kullanıp memnun kaldığınız marka hangisi 😊
ipekile Berenkooommm ablam bimin bulasik makinasindeterjanini kullanmis.cok memnun kaldigibi soylemisti.bint ti galiba adi.
Deletedmom27337 Berenkooommm finish ve pril hiç beğenmedim o yüzden yıllardır fairy kullanıyorum platinum
turansmom Berenkooommm Ben tablet kullanmiyorum jel finish kullanıyorum çizmiyor bulaşıkları tertemiz yapıyor. Bimin ve fairy kapsül olanda çizmiyor çok iyi ama🙂
58vildan Fairy İsrail malı dikkat edelim markalara lütfen müslümanları bombalayan teröristlerin malı alınmaz
Akbasrabia Berenkooommm biminkini kullanıyorum aslında güzel yıkıyor ama tek kusuru makinede kötü koku oluyordu onu yıkayacağımda içine yarım limon atarak çözdüm