Merhaba kızlar,
öncelikle merak ettiğim bebeklerimizin kilosu değil. Ben daha çok şunu merak ediyorum kızım da kilo artışı çok yavaş ilerliyor. Mesela 2 aydır hiç kilo almadı. Bende acaba yemeğini azmı veriyorum diye tereddüt etmeye başladım. Sizlerde bu aylarda kilo alma durumu nasıl? Kilo alması için yaptığınız yemek smothie ne bilim bişeyler yapıyor musunuz? Yoksa artık çok hateketli olduğu için bu durum normalmi ? Bu durumu yaşayan Ya da doktora danışAn varmı?
Sevgiler🥰