Ebrarelamuhammed oğlum bugün tam 3 aylık oldu, geçtiğimiz pazartesi sünnetini yaptırdık lokal dikişli. İğne yapılırken ağladı, sünnet esnasında hiç sesi çıkmadı😌doktor calpol önerdi ve bir krem yazdı her bez değişiminde bolca sürmemiz gereken.. daha sonra eve geldiğimizde ilk 2 bez değişiminde yani idrarını yaparken fazlaca ağladı ama çok şükür ondan sonra hiç bişey olmadı😌🤲🏻 En büyük avantajımız henüz dönmeye emeklemeye başlamamış olması