Herkese merhaba güzel anneler. Bebeğim 11 aylık ve ben bu bebeğe bir şeyler içime konusunda Malesef başarısızim sebebi çocuğun içmemesi değil versem içer ama ben ne yapacağımı bulamiyorum. Şimdiye kadar su içiyordu ıhlamur aldım sabah kahvaltilarinda bebek bardağı var onunla bir bardak ıhlamur iciriyorum başka da bir şey yok. Yoğurt yemediği için ayran da yapamıyorum içmiyor. Ne yapabilirim şaştım kaldım. Siz neler iciriyorsunuz, içeceklerini nasıl hazırlıyorsunuz?