ozgurm Benim oglusu da geçen ay sünnet ettirdik. Yaşına girmesine üç, beş gün vardı. Normalde bayiltmadan yapmak istemişti doktor ama bizimki durmadığı için koklatarak bayıltıldı. İçeri aldılar ameliyathaneye, en zor kısmı o zaten ayrılırken. Sonra 15 dk oldu olmadı hemşire çıktı sünneti oldu ayilmasini bekliyoruz dedi. Baya şaşırdım o kadar kısa sürmesini beklemiyordum. Sonra yarı baygın bize verdiler odaya geçtik tam ayildiginda çıkış yapabilirsiniz dediler. 2 saate yakın durduk kendine gelince eve gittik. Asla büyüttüğümüz, korktuğumuz gibi olmuyor ben dışarda ağlarken birkaç dakika içinde olmuş zaten çok kısa sürüyormuş. O yüzden stres yapma ben çok yıpradım düşünürken sen yapma. Neyse eve gittik ben sanıyorum üç beş gün yatak döşek yatar, ağlar, huysuzlanir. Az buçuk narkozun etkisi de var hala ama eve geldik sanki hiç sünnet olmamış gibi koşuyor, oynuyor, gülüyor. Hatta sonra uyudu hemde yüz üstü 1 saat boyunca 😅 İlaç olarak da sadece antibiyotik ve fısfıs verdi hiç dokunmadan her alt değiştirmede fisfisi sıkın dedi. Oylelikle geldi geçti birkaç defa da calpol vermiştim ağrısı olmasın diye.