cigdem_Elif benim bebeğim şuan 14 aylık ama yaklaşık 1 yaşını doldurana kadar mutlu olduğunda, heyecanlandığında, yemeği beğendiğinde ellerini sıkıp kendisini kasıyordu ama anlık uzun süre durmuyordu çok sempatik oluyordu 🥰 şimdi artık yapmıyor . Sanırım duygularını o şekilde belli ediyorlar . Sizinkide eminim böyle bir şeydir ❤️