Benim oğlum da 14 aylık, sabah 8 de kalkıyo kan ilacı kullanıyoruz diye cicibebeyle karıştırıp veriyorum saat 10-11 gibi de kahvaltı yapıyo pankek, patatesli yumurta, muhlama gibi şeyler yiyo genelde sonra yatıp kalkınca yani öğlen çorba, ikindiye doğru kek falan yaptıysam sütle onu yiyo yada meyve yiyo akşam da bizimle yemek yiyo sofrada öyle atıştırıyo 9.30 gibi de arı mama dan muhallebi yapıyorum onu yiyo gece tok tutunca kalkmıyo baya uzun oldu 😄