Aslanmamy Ay çok heyecan yaptım ilk defa bu kadar uygun olunca 🙈 groseri markette 800 gr aptamil 1 numara 114 TL kızlar
Burculiceee Aslanmamy aptamil kullanıp bebeğin kabızlık problemine çözüm sağlayan var mı acaba bebeğim 15 günlük ve mama içiyor arada sağıp anne sütü veriyorum
25moonlight2021 Aslanmamy ben aptamilin 900 gramını eczaneden 117 liraya alıyorum. Bazı anlaşmalı eczaneler uygun fiyata veriyor
Ecem1903 Burculiceee Canm bebekten bebeğe degisyo sanırım bizde sma kabızlık yaptı aptamilde HC boyle sorun yaşamadık bide bebeğin çok küçük mamayı sindiremiyor olabilir iyi gelmiyorsa başka bı marka dene yazık acı cekmesin bebek
25moonlight2021 Aslanmamy bende marketlerde görmedim açıkçası. E bebeğin İnternet sitesinde ve anlaşmalı eczanelerde mevcut araştırın isterseniz
Burculiceee Ecem1903 ilk kullandığım mamaya ger döndüm bebelac gold la başlamıştık normal bebelac aldık sanırım ondan oldu düzelmezse başka mamaya geçeceğim aptamilde probiyotik varmış sanırım onu deneyeceğim bir sorun olursa
Renesmee Bende de var 350gr akıllı kutu doğumdan sonraki ilk günler kullandım 1-2 kez, elimden nasıl çıkarabilirim 😅