dominantteyze 4 bucuk ay oldu sezsryen dogum yaptm regl kanamam çok arttı önceden hiç böyle değildi 6 gün boyunca sırf geliyor 4 günü çok çok yoğun acaba bi sorunmu var
nesezeynep Üstte kalsın ben de aynı sıkıntıyı yaşadım hasta bezi kullandım kızım 11 aylık şimdi de adetim bitiyor 1 hafta sonra kahverengi akıntım oluyor nedenini bilmiyorum doktora gittiniz mi