Kızlar 10 aya girelim çocuğum tamamen değişti huyu suyu, normalde kendi kendine oyalanmayı seven bir çocuktu. 10 aya gireli onun yanından odadan çıktığım an çığlıkla ile ağlamaya başlıyor 1 saniye beni yanında görmeyince. Afedersiniz wc bile onunla gitmek zorunda kalıyorum. Temizlik zaten yapamıyorum ki saldım oda önemli değil. Ama neden böyle oluyor anlamıyorum gözünden beni kaçırdığı an ağlamaya başlıyor. Evde koştura koştura işimi halletmeye çalışıyorum tükeniyorum😞 bu beni kaybetme korkusu olabilir mi onda? Yada neyden kaynaklanıyordur? Lütfen yaşayanlar varsa nasıl atlattınız ne yapmam gerek düşüncelerinizi paylaşın