elif000 Mrb. Benim kiziminda sol baldırında asi olduğu yerde güneş lekesi gibi dağınık lekelenme var, foto attım ablama dikkat etmediği sürece anlamadığını söyledi. Tabi ben görüyorum yakından. Aşıdan bir süre sonra çıktığını düşünüyorum. Buradaki postlara baktım nf hastalığında da lekeler olduğunu yazmışlar ama onlar daha belirgin kahve renginde.. kızımın bir tek baldırında var. Sizdeki ne durumda acaba. Dr gittinizmi