busracicek Merhaba kızlar. Gebelik sonrası ilk adetimi oldum ve 3.günüm. Normal adet kanamasından fazla kanamam oluyırw normal midir.? Yaşayan varsa yardımcı olabailir mi, beni korkuttu biraz
Mom081 busracicek benim 40 im ciktiktan 10 gun sonra adetdi sanirim gordum normaldi cok degildi suan 3. Aydayim olmadim duzensiz sanirim
Kuygur Ped yetiştiremiyorum yaa İlk ıkı gun leke gibi oldu sonrası cok oldu durmadan geliyor yogununda yogunu 6. Gundeyım hala dolu dolu