Denizinannesi52 13 gündür regli olmuyorum ve akıntım çok fazla regli oldum sanıyorum bakıyorum akıntı geliyor karnımda ağrıyor kızım 10 aylık ve ilk reglimi nisan da oldum ondan beri yok benim gibi olup hamile kalan var mı
Yesillimon Denizinannesi52 Bi kere benim de 13 gün gecikmem olmustu 3 kere test yaptim negatif çıkmıştı en son hastaneye gitmeye karar verdim akşamı bekliyordum aksama doğru regli oldum,Hamile olma ihtimalinizle olmama ihtimaliniz %50 en iyisi test yapin yada kan verin hastsnede