duru2603 Kızlar bir ay var ek gıdaya alişverişimi tamamlamaya çalişiyorum ilk etapta neler alınmalı? Eksikler varsa tamamlayalım. Bir de suyu nasil veriyorsunuz aliştirma bardağından içebiliyorlar mi 6aylıkken?? Şimdiden teşekkürler. 🌸
pamuksekerinannesii duru2603 ben bardakla iciriyorum 6,5 aylık alıştırma bardağı biberon sevmiyor direk çay bardağı ile iciyor elimden alıp
duru2603 Beren-2020 bunlar tamam. Vakumlu tabak falan almadim sizce gerekli mi tabak tepsisine koysak hijyenik olmaz mi acaba
duru2603 Beren-2020 ilk etapta tabak almaya gerek var mi ki şu vakumlu olanlar gerekli mi acaba cok da pahalı oi falan
Beren-2020 duru2603 ya ilk etapta gerekli değil bence aslında daha uygun fiyatlı olanları var hepsi burada da falan ordan bakabilirsnz
pamuksekerinannesii duru2603 öyle oldu 😊 nasil istiyorsa ona bırakıyorum yesin içsinde oioi setini aldim biberonlar bilmem neler yok bizlerin yiyip içtiği şeyler ile yemek daha cazip
pamuksekerinannesii duru2603 bence gerekli ceksede dusuremiyor seviyormu hayir ama benim için avantaj