Busevedat2501 Kızlar acil yardım bebegim git gide memeden uzaklaşıyor biberon desen 1 ay kullandı bıraktı şırıngayla veriyordum şimdi onu da istemiyor biberona geri nasıl alıştırabilirim deneyimi olan önerisi olan yazsın lütfen çıldırmak üzereyim artık 😩😭
Baby01 Sütünüz varsa memeye iyice alisacana kadar biberon vermeyin yoksa hepten uzaklasir.Meme icin mücadele edin sıkıştığınizda çay kaşığıyla verin
Busevedat2501 Baby01 canım 3 ay 20 günlük çoklu besin alerjisi de var güzel emiyordu artık istemiyor haliyle süt yumurta falan yemeyince benim sütüm de olmuyor
Kubraalimuhsin Busevedat2501 benim kızımda emme reddi yapıyor 3.5 aylık sagıp biberonla veriyorum almıyor şırınga da almıyor porselen kasıla veriyorum canım metale değmesin porselenle ver dedi doktor aç kalmasından iyidir birde ayakta gögsıunu aç emzirir pozisyonda zıpla hafif hafif ucu agzına degiyor alıyor emzirme danışmanı demişti işe yarıyor