Bebeğimi emzirmeye başladıgim an yani çocuk daha bir yudum aldığı gibi midesinden ses geliyor hemen bağırsaklarından ses geliyor yani uzun süredir takip ediyorum . Çocuk bir yudum içtiği gibi midesinden ses geliyor gaz oluyor anlıyorum ama niye acaba bir sebebi varmıdır .