Esrayd kızım 2,5 aylık ve doğdupundan beri bunu yaşıyoruz. Bulduğum tek çare ; akşam eşim eve geliyor onla yemek yiyip 1-2 saat ayırıyorum. Sonra akşam 8 de uyuyorum bebeğimize eşim bakıyor, uyuyacağı zaman beni kaldırıyor sonra ben mesaiye yine devam. Bir de ctesi geceleri ben uyuyorum kızımıza eşim bakıyor. Öneri olsun diye yazdım😊