9 bucuk aylık kızım yemeklerini hiç bitirmiyor çeyreğini zar zor yediriyorum sürekli ayağa kalkma tırmanma oyun istiyor 4 dişi cıktı 3 aydan beri böyle yine dişler geliyo acaba ondan mı bu iştah kapanmaları ne zaman düzelir 😔aç olsa yer diyip bekliyorum yok yine aynı cok üzülüyorum yemeyince