Muallime1 burada birkaç yıl önceki yorumlara bakmıştım ben söylenene göre her devlet hastanesinde olmuyormuş sünnet. Gölbaşında varmış bide sanırım şehir hastanesinde yeni başlamış. Gölbaşında yaptıran biri memnun kaldıklarını falan yazmıştı. Ama yeni yaptıran varsa bnde merak ediyorum. Gölbaşındayım zaten hala memnunlarsa yaptırırım burada 🐣