Yasemila Muğla
pandisko evet orası da Büyükşehir orası da pahalıdır Allah yardımcımız olsun
Yasemila Biz ilçedeyiz teşekkür ederim hepimizin yardımcısı olsun
Yasemila @HappyKids neden silindi postum?