Canım şimdi de sallayarak uyumaya alışacak ben aylarca çektiğim için bunu önermem. Sonradan da çünkü sallama bitince uyanıyorlar hep sallanmak istiyorlar, sallamak sağlıklı bir uyutma yöntemi değil. Beynin bir noktası sallanmadan dolayı bayılıyor geçici uyku oluyor aslında.
Ben oğluma uzmanların söylediği gibi desteksiz uyutma yöntemlerini uygulamaya çalıştım ama çok ağladığı için kıyamadım. En sonunda her gün aynı saatte yıkayıp karnını doyurup yatağına koydum bende ucuna yattım ve onun dalmasını bekledim. Arada ağladığı zamanlarda sarıldım, pışpışladım arkada uyku müziği de açıktı bu arada hiç konuşmadım uyuyormuşum gibi davrandım. 2 saate yakın yatakta beklediğimizi bilirim kendi kendine dalması için. Ama en sonunda oldu çok şükür🙏🏻 1 senedir bu şekilde uyuyor.