mavisgozlum ben yağın faydasını çok gördüm. Başta büyüklerim cok söylemişti ama cesaret edipte verememiştim. Ama doktorum söyleyince gönül rahatlığıyla veriyorum hatta her zaman mamalarına koyabilirsin dedi. 😊 bide gaz problemimiz cok oluyor onun için de gunde 1 er cay kaşığı rezene veriyorum hem kendim içiyorum hem ona onunda faydasını cok gördüm alttan üstten hem bebeğim gaz çıkartıyor sonrada mışıl mışıl uyuyor çok şükür