Merhaba . Benim 6 aylık kızım var . 2 ay önceki doktor kontrolünde doktorumuz dikkat edin buraya iyice yıkayın filan demişti . Sürekli dikkat ediyorum ama bugün bakınca eskiye oranla daha fazla yapıştığını gördüm . Sizce ne yapmalıyım bir Önerisi olan var mı ? Kontrolde doktora söyleyeceğim ama tam kapanmaması için yapılacak bişey var mı