Minikbalinannesi Ecemim baya azalma oldu ilk 3 ay 1 kilo üstü aldı sonra 500 300 derken durdu şimdi kilo alımımız diş döneminde iştahsızlık görüldüğü için kiloda da azalma oluyo ama çok da kafaya takılacak bişey değil bence
Ecemim tfyfatma Minikbalinannesi Melek7 bizde Suan 3 ay 13 günlüğüz ilk iki ay 1 kilo civarı aldı 3. Ayda 700gr a düştü şimdide 13 günde 200gr aldı acaba bir problem mi var diye düşünmeye başlamıştım artık ama normal galiba
Melek7 Bizim de 3 4 ay arası 500e düştü.. hemen doktora gittik çok normal dedi artık 400 500 gram alması iyi sayılır dedi. Dedim başka bebeler 800gr alıyor 1kilo alıyor😁 her bebek farklı dedi😂 biz de artık her ay ortalama 500 gr alıyoruz ve sağlıklıyız çok şükür🤗
Minikbalinannesi Ecemim bebeğin bünyesine bağlı birazda canım ya ben takmıyorum artık çok zayıf kızım ama sağlığı yerinde çok şükür bir de prematüre doğdu biz normal karşılıyoruz artık doktırumuzla birlikte