esragncr valla ben uyandırmıyorum kilo alımı iyiyse uyandırmayın derim. Benim yeğenimi annesi uyandırmış 2 saatte bir bebekken şu an yeğenim 18 aylık hala kalkıyormuş. 2.çocuğum olursa uyandırmıcam diye üstüne basarak söylüyor sen de uyandırma kalkmadığı sürece dedi. Alışmaması daha iyi sonra kesmekte zorlanabiliriz geceleri🙂