Anneler daha da öncede post açmıştım 2 ay8 günlük bebeğimin hem kanında hem idrarında enfeksiyon var 2 günde bir kontrole gidiyoruz değerler düşüyor çok şükür suprax kullanıyoruz ama bugün kusma başladı emdikten sonra çıkardı 1 2 defa normal mi aceba korktum böyle birşey yaşayan tecrübesini benimle paylaşırmı ateşide düştü şükür doktor olabilir dedi ama işte ben korkuyorum