Öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum daha güzel daha refah nice bayramlarımız olsun🌸
kızım 10 ay 16 günlük dişler çıkmadı emekleme yok yürüme yok bana tutunup kalkmaya çalışıyor yerde sürünme de yok. Uykularımız kötü bu aralar yeme içme hepten bitti saatlerce ağzında tutuyor.aşırı huysuz atak haftası sanırım .sizde durumlar nasıl . Varmı bizim gibi dişi çıkmayan emekleme yürümesi olmayan beraber konuşalım bu tembelleri 🥰🥰🥰