Alan var mı acaba? Ben aldım çoklu paket defolu çıktı sürekli aynı yerden sızdırıyor kıyafet yetiştiremiyorum ve bebeğimin uykusu bölünüyor gittim molfix aldım.uyguna getirelim derken elimizde patladı zarara girdik acaba alıp da defolu çıkan var mı yoksa kişisel bahtsızlığım mı 2. Paket de aynı.. internette hiç görmedim defolu çıktı yazan o yüzden merak ediyorum gece sinirden uyuyamadım elimde sleepy vardı onlar bitince başladım iade süresi dolmuş…