Arkadaslar günaydın iyi bayramlar bebeğim 5 aylik oldu tam aksam 10 gibi besledim sabah 7 gibi kalkti gece uyandırmam gerekiyor mu yine birde bir kaç gündür sabah uyandığında az yiyor 180 cc mama içiyor normalde sabahlari 100 cc geçmiyor mama ile besleniyoruz bu durumlar yasayan var mi