HeartShapedGlasses ben labne yaptım geçen gün iyi oldu .1lt sütü kaynattım sonr kenara koydum soğuması için.Isı derecesi parmağınızı içine sokunca biraz durduktan sonra yaktıysa evet.Kenarda biraz peyniri ben 3 küçük küp peynirle yaptım.Peyniri eziyorsunuz biraz sütten üzerine ekleyip karıştırıyorsunuz sonra hepsini süte ekliyorsunuz.Sonra ağzını kapayıp bataniyyeye falan sarıyorsunuz.12 saat falan kalıyor daha sonra alıp bir bezle suyunu süzülmeye bırakıyorsunuz.Ben 3 saat süzmeye bıraktım.Peynir altı suyu da süzmeden önce almak gerekiyormuş ben sonra anladım onun peyniraltı suyu olduğunu😁