Hatice_R oğlum beş aylık bu zamana kadar hep sleepy kullandım pişik vs hiç yaşamadım çok şükür ama kakasını yaptığında kenerlastik kısmından bile bazen tasma yapabiliyor artı çok sıkıyor hep lastik izi oluyor bacakları.bende bu hafta e bebeğin bezine geçeceğim o da çok uygun şuanda 100 tane 4 numara bez 80 tl.siparis verdim bakalım gelirse kullanacagim